Тази статия е за хора, които използват програма за екранен четец, например Windows „Разказвач“, JAWS или NVDA с инструменти на Windows или функции и продукти на Microsoft 365. Тази статия е част от набора съдържание за помощ за достъпността и обучението, където можете да намерите повече информация за достъпността до нашите приложения. За обща помощ посетете Поддръжка от Microsoft.
Новите чатове и канали в Microsoft Teams опростява сътрудничеството за потребители на екранен четец и клавиатура с достъпен интерфейс, подобрено филтриране и опции за гъвкав изглед.
Тази статия описва основните задачи в новите чатове и канали, включително създаване на нови съобщения, персонализиране на изгледи, настройка на филтри и други в Microsoft Teams в Windows.
Забележки:
-
Функцията за нови съобщения в Teams е налична като част от програмата за публичен предварителен преглед и може да се подложи на допълнителни промени, преди да бъде издадена публично. За да получите достъп до тази и други предстоящи функции, превключете към публичния предварителен преглед на Teams.
-
За да научите повече за екранните четци, отидете на Как работят екранните четци с Microsoft 365.
В тази тема
Превключване между комбинирани и отделни списъчни изгледи
Можете да избирате между комбиниран списъчен изглед, който показва всички чатове и канали в един списък, и отделен списъчен изглед, който разделя чатовете и каналите на различни приложения в лентата с приложения.
За повече информация отидете на тема "Навигиране в комбинираните и отделни изгледи на списък" в Използване на екранен четец за навигиране и преглеждане на новите чатове и канали в Microsoft Teams.
Забележка: По подразбиране Teams ще показва чатовете и каналите в комбинирания списъчен изглед.
Създаване на ново съобщение
Създаването на ново съобщение сега е по-лесно от всякога с актуализирани клавишни комбинации и опции. Можете бързо да съставяте и изпращате съобщения до отделни лица, групи или цели екипи, като ви помага да споделяте актуализации и да поддържате връзка.
-
Натиснете Ctrl+N , за да отворите нов прозорец за чат.
-
Като алтернатива, натискайте клавиша Tab , докато не чуете "Бутон Още опции за списъка ", след което използвайте клавиша със стрелка нагоре или надолу , за да изберете бутона за ново съобщение , и натиснете Enter.
-
-
Въведете желаното име, имейл, група, екипен канал или етикет в лентата за търсене и натиснете Enter.
-
Натискайте клавиша Tab , докато не чуете "Въведете съобщение", след което започнете да въвеждате съобщението си и натиснете Enter , за да го изпратите.
Създаване на секции по избор
Можете да организирате свързани чатове и канали в секции по избор, което улеснява проследяването на важни разговори. Секциите по избор ви позволяват да групирате чатове и канали по тема, проект или предпочитание за бърз достъп. Това може да се направи както в комбинираните, така и в отделните списъчни изгледи.
-
Натискайте клавиша Tab, докато не чуете "Бутон Още опции за списъка", след което използвайте стрелка нагоре или надолу, за да изберете бутона Нови елементи, и натиснете Enter.
-
Натискайте стрелка нагоре или надолу, докато не чуете "Елемент от меню Нова секция", след което натиснете Enter.
-
Въведете името на секцията, след което отидете до бутона Създай , като използвате клавиша Tab , и натиснете клавиша Enter.
-
Отидете до чата или канала, който искате да добавите към новата секция, отворете менюто Още опции и изберете Преместване в елемента от менюто. След това изберете желаното име на секция от списъка.
-
Друга възможност е да натиснете Shift+F10, за да отворите контекстното меню, след което да използвате стрелка нагоре или надолу, за да достигнете до елемента от менюто Премести в, и натиснете Enter.
Забележка: Можете също да преименувате или премахвате секции по избор, за да поддържате списъка организиран.
-
Сортиране на раздели
Организирайте чатовете и каналите си, за да поддържате важните разговори достъпни, като настроите реда на сортиране във всяка секция. Опциите за сортиране са:
-
Персонализирано: Тази опция подрежда ръчно чатовете и каналите в предпочитания от вас ред. Това е сортирането по подразбиране за "Предпочитани" и секции по избор.
-
Най-нови: Тази опция показва чатове и канали въз основа на последната дейност, като най-скоро актуализираните елементи са най-отгоре.
-
Само непрочетени: Тази опция показва само непрочетените съобщения, запазвайки списъка компактен и фокусиран върху новата дейност.
Steps to sort a section
-
За да сортирате, отидете до желаната секция и натискайте клавиша Tab , докато не чуете "Бутон Още опции", след което натиснете Enter.
-
Използвайте стрелка нагоре или надолу, за да изберете опция за сортиране, и натиснете Enter, за да приложите избрания ред на сортиране.
Съвет: За оптимизиран изглед режимът "Само непрочетено " ще поддържа списъка компактен, като показва само непрочетените елементи.
Прилагане на филтри
Използвайте филтри, за да се съсредоточите върху конкретни разговори в списъка си с чатове или канали. По подразбиране филтри като Непрочетени, Чатове, Събрания и Без звук са налични в приложението чат , а филтърът Непрочетени е наличен в приложението Канали . Можете да изберете няколко филтъра, за да прецизирате резултатите допълнително.
За повече информация отидете на тема "Общ преглед на ключовите промени" в Използване на екранен четец за навигиране в новите чатове и канали в Microsoft Teams.
-
Натискайте клавиша Tab , докато не чуете "Лента с инструменти Опции за филтриране", след което натиснете Enter.
-
Използвайте клавишите със стрелки , за да изберете филтър, като например Непрочетено или Без звук, след което натиснете Enter , за да го приложите. За да намерите още филтри, отидете на бутона Още филтри и натиснете Enter. Можете също да използвате следните клавишни комбинации, за да приложите директно филтрите:
-
За да филтрирате и преглеждате непрочетени елементи, натиснете Ctrl+Alt+U.
-
За да покажете елементите без звук, натиснете Ctrl+Alt+Q.
-
За да видите всички събрания, натиснете Ctrl+Alt+B.
-
За да покажете всички елементи в чата, натиснете Ctrl+Alt+C.
-
За да покажете всички елементи на канала, натиснете Ctrl+Alt+A.
-
За да потърсите конкретен чат, канал или лице по име, натиснете Ctrl+Shift+F.
Забележка: Избраните филтри остават активни дори ако излезете от списъка, което ви позволява да продължите оттам, откъдето сте спрели. За още клавишни комбинации вижте Клавишни комбинации за Microsoft Teams,
-
-
За да премахнете филтър, натискайте клавиша Tab , докато не чуете името на активния филтър, и натиснете отново Enter .
-
Като алтернатива, можете да изчистите всички филтри в изгледа на списък с помощта на клавишната комбинация Ctrl+Alt+Z.
-
Тази статия описва основните задачи в новите чатове и канали, включително създаване на нови съобщения, персонализиране на изгледи, настройка на филтри и други в Microsoft Teams на macOS.
Забележки:
-
Функцията за нови съобщения в Teams е налична като част от програмата за публичен предварителен преглед и може да се подложи на допълнителни промени, преди да бъде издадена публично. За да получите достъп до тази и други предстоящи функции, превключете към публичния предварителен преглед на Teams.
-
За да научите повече за екранните четци, отидете на Как работят екранните четци с Microsoft 365.
В тази тема
Превключване между комбинирани и отделни списъчни изгледи
Можете да избирате между комбиниран списъчен изглед, който показва всички чатове и канали в един списък, и отделен списъчен изглед, който разделя чатовете и каналите на различни приложения в лентата с приложения.
За повече информация отидете на тема "Навигиране в комбинираните и отделни изгледи на списък" в Използване на екранен четец за навигиране и преглеждане на новите чатове и канали в Microsoft Teams.
Забележка: По подразбиране Teams ще показва чатовете и каналите в комбинирания списъчен изглед.
Създаване на ново съобщение
Създаването на ново съобщение сега е по-лесно от всякога с актуализирани клавишни комбинации и опции. Можете бързо да съставяте и изпращате съобщения до отделни лица, групи или цели екипи, като ви помага да споделяте актуализации и да поддържате връзка.
-
Натиснете Ctrl+N , за да отворите нов прозорец за чат.
-
Като алтернатива, натискайте клавиша Tab, докато не чуете "Бутон за избор Още списък", след което използвайте стрелка нагоре или надолу, за да изберете бутона за ново съобщение", и натиснете Return.
-
-
Въведете желаното име, имейл, група, екипен канал или етикет в лентата за търсене и натиснете Return.
-
Натискайте клавиша Tab , докато не чуете "Въведете съобщение", след което започнете да въвеждате съобщението си и натиснете Return , за да го изпратите.
Създаване на секции по избор
Можете да организирате свързани чатове и канали в секции по избор, което улеснява проследяването на важни разговори. Секциите по избор ви позволяват да групирате чатове и канали по тема, проект или предпочитание за бърз достъп. Това може да се направи както в комбинираните, така и в отделните списъчни изгледи.
-
Натискайте клавиша Tab , докато не чуете "Бутон Още опции за списъка", след което използвайте клавишите със стрелки , за да изберете бутона Нови елементи , и натиснете Return.
-
Натискайте стрелка нагоре или надолу, докато не чуете "Елемент от меню Нова секция", след което натиснете Return.
-
Въведете името на секцията, след което отидете до бутона Създай , като използвате клавиша Tab , и натиснете клавиша Enter.
-
Отидете до чата или канала, който искате да добавите към новата секция, отворете менюто Още опции и изберете Преместване в елемента от менюто. След това изберете желаното име на секция от списъка.
-
Друга възможност е да натиснете Shift+F10, за да отворите контекстното меню, след което да използвате стрелка нагоре или надолу, за да достигнете до елемента от менюто Премести в, и натиснете Enter.
-
Забележка: Можете също да преименувате или премахвате секции по избор, за да поддържате списъка организиран.
Сортиране на раздели
Организирайте чатовете и каналите си, за да поддържате важните разговори достъпни, като настроите реда на сортиране във всяка секция. Опциите за сортиране са:
-
Персонализирано: Тази опция подрежда ръчно чатовете и каналите в предпочитания от вас ред. Това е сортирането по подразбиране за "Предпочитани" и секции по избор.
-
Най-нови: Тази опция показва чатове и канали въз основа на последната дейност, като най-скоро актуализираните елементи са най-отгоре.
-
Само непрочетени: Тази опция показва само непрочетените съобщения, запазвайки списъка компактен и фокусиран върху новата дейност.
Steps to sort a section
-
За да сортирате, отидете до желаната секция и натискайте клавиша Tab , докато не чуете "Бутон Още опции", след което натиснете Return.
-
Използвайте стрелка нагоре или надолу, за да изберете опция за сортиране, и натиснете Return, за да приложите избрания ред на сортиране.
Съвет: За оптимизиран изглед режимът "Само непрочетено " ще поддържа списъка компактен, като показва само непрочетените елементи.
Прилагане на филтри
Използвайте филтри, за да се съсредоточите върху конкретни разговори в списъка си с чатове или канали. По подразбиране филтри като Непрочетени, Чатове, Събрания и Без звук са налични в приложението чат , а филтърът Непрочетени е наличен в приложението Канали . Можете да изберете няколко филтъра, за да прецизирате резултатите допълнително.
За повече информация отидете на тема "Общ преглед на ключовите промени" в Използване на екранен четец за навигиране в новите чатове и канали в Microsoft Teams.
-
Натискайте клавиша Tab , докато не чуете "Лента с инструменти Опции за филтриране", след което натиснете Enter.
-
Използвайте клавишите със стрелки , за да изберете филтър, като например Непрочетено или Без звук, след което натиснете Enter , за да го приложите. За да намерите още филтри, отидете на Още филтри и натиснете Enter.
Можете също да използвате следните клавишни комбинации, за да приложите директно филтрите:
-
За да филтрирате и прегледате непрочетени елементи, натиснете Opt+Cmd+U.
-
За да покажете елементите с включен звук, натиснете Opt+Cmd+Q.
-
За да прегледате всички събрания, натиснете Opt+Cmd+T.
-
За да покажете всички елементи в чата, натиснете Opt+Cmd+C.
-
За да покажете всички елементи на канала, натиснете Opt+Cmd+A.
-
За да потърсите конкретен чат, канал или лице по име, натиснете Cmd+Shift+F.
Забележка: Избраните филтри остават активни дори ако излезете от списъка, което ви позволява да продължите оттам, откъдето сте спрели. За повече клавишни комбинации вижте Клавишни комбинации за Microsoft Teams.
-
-
За да премахнете филтър, натискайте клавиша Tab , докато не чуете името на активния филтър, и натиснете return отново.
-
Като алтернатива можете да изчистите всички филтри в изгледа на списък с помощта на клавишната комбинация Opt+Cmd+Z.
-
Тази статия описва основните задачи в новите чатове и канали, включително създаване на нови съобщения, персонализиране на изгледи, настройка на филтри и други в Microsoft Teams на вашето устройство с iOS.
Забележки:
-
Тази тема предполага, че използвате вградения екранен четец на iOS, VoiceOver. За да научите повече за използването на VoiceOver, отидете на Достъпност на iOS.
-
Тази тема предполага, че използвате това приложение с iOS телефон. Някои придвижвания и жестове може да са различни за iPad.
В тази тема
Превключване между комбинирани и отделни списъчни изгледи
Можете да избирате между комбиниран списъчен изглед, който показва всички чатове и канали в един списък, и отделен списъчен изглед, който разделя чатовете и каналите на различни приложения в лентата с приложения.
-
Прелистете наляво или надясно, докато не чуете "Бутон Още меню", след което докоснете двукратно, за да го активирате.
-
Прелистете надясно, докато не чуете "Нови чатове & бутон за работа с канали", след което докоснете двукратно, за да го активирате.
-
Прелистете надясно, за да изберете превключвателя Комбиниран , и докоснете двукратно, за да активирате комбинирания изглед.
-
За да превключите към отделен изглед, докоснете двукратно отново превключвателя Комбинирано .
За повече информация отидете на темата Навигиране в комбинираните и отделни списъци" в "Използване на екранен четец за навигиране и преглеждане на новите чатове и канали в Microsoft Teams.
Създаване на ново съобщение
Създаването на ново съобщение сега е по-лесно от всякога с актуализирани клавишни комбинации и опции. Можете бързо да съставяте и изпращате съобщения до отделни лица, групи или цели екипи, като ви помага да споделяте актуализации и да поддържате връзка.
-
Прелистете наляво или надясно, докато не чуете "Бутон за нов чат", след което натиснете двукратно, за да започнете нов чат.
-
Въведете името, имейла, групата или етикета в лентата за търсене и докоснете двукратно.
-
Прелистете надясно, докато не чуете "Въведете съобщение", след което въведете съобщението си.
-
Прелистете надясно до бутона Изпрати и докоснете двукратно, за да го изпратите.
Създаване на секции по избор
Можете да организирате свързани чатове и канали в секции по избор, което улеснява проследяването на важни разговори. Секциите по избор ви позволяват да групирате чатове и канали по тема, проект или предпочитание за бърз достъп. Това може да се направи както в комбинираните, така и в отделните списъчни изгледи.
-
В списъка Чатове или Канали прелистете наляво или надясно, за да намерите желания абонат, и го натиснете двукратно, за да го отворите.
-
Прелистете наляво или надясно, докато не чуете "Профил или име на канал", след което докоснете двукратно, за да го активирате.
-
Прелистете наляво или надясно, докато не чуете "Бутон Премести в", след което докоснете двукратно, за да го активирате.
-
Прелистете надясно, за да изберете бутона Нова секция , и докоснете двукратно, за да създадете секция.
-
Въведете име за новата секция, прелистете до бутона Готово и докоснете двукратно, за да я запишете.
Сортиране на раздели
Организирайте чатовете и каналите си, за да поддържате важните разговори достъпни, като настроите реда на сортиране във всяка секция. Опциите за сортиране са:
-
Персонализирано: Тази опция подрежда ръчно чатовете и каналите в предпочитания от вас ред. Това е сортирането по подразбиране за "Предпочитани" и секции по избор.
-
По благоприличие: Тази опция показва чатове и канали въз основа на последната дейност, като най-скоро актуализираните елементи са най-отгоре.
Steps to sort a section
-
Прелистете до желаната секция и докоснете двукратно, когато чуете "Бутон Още опции".
-
Прелистете наляво или надясно, за да изберете опция за сортиране, и натиснете Enter , за да приложите избрания ред на сортиране.
Прилагане на филтри
Приложете филтри, за да се съсредоточите върху конкретни разговори в приложението за чат или канали . Достъп до филтри като Непрочетени, Споменавания, Чатове, Канали, Събрания и Заглушени чрез менюто Филтри . Можете да изберете няколко филтъра, за да прецизирате резултатите допълнително.
За повече информация отидете на тема "Общ преглед на ключовите промени" в Използване на екранен четец за навигиране в новите чатове и канали в Microsoft Teams.
-
Прелистете наляво или надясно, докато не чуете опции за филтриране, като например "Непрочетени, Събрания, Чатове и т.н.", след което докоснете двукратно, за да приложите. За да намерите още филтри, прелистете надясно, докато не чуете "Бутон Още", и докоснете двукратно, за да намерите всички филтри.
Забележка: Избраните филтри остават активни дори ако излезете от списъка, което ви позволява да продължите оттам, откъдето сте спрели.
-
За да премахнете филтъра, прелистете наляво или надясно, докато не чуете името на активния филтър, и докоснете двукратно, за да дезактивирате.
Тази статия описва основните задачи в новите чатове и канали, включително създаване на нови съобщения, персонализиране на изгледи, настройка на филтри и други в Microsoft Teams на вашето устройство с Android.
Забележки:
-
Тази тема предполага, че използвате вградения екранен четец Talkback за Android. За да научите повече за използването на TalkBack, отидете на Достъпност на Android.
-
Тази тема предполага, че използвате това приложение с телефон с Android. Някои придвижвания и жестове може да са различни за таблет с Android.
В тази тема
Превключване между комбинирани и отделни списъчни изгледи
Можете да избирате между комбиниран списъчен изглед, който показва всички чатове и канали в един списък, и отделен списъчен изглед, който разделя чатовете и каналите на различни приложения в лентата с приложения.
-
Прелистете наляво или надясно, докато не чуете "Бутон Още меню", след което докоснете двукратно, за да го активирате.
-
Плъзгайте надясно, докато не чуете "Персонализиране на изглед", след което докоснете двукратно, за да го активирате.
-
Прелистете надясно, за да изберете превключвателя Комбиниран , и докоснете двукратно, за да активирате комбинирания изглед.
-
За да превключите към отделен изглед, докоснете двукратно отново превключвателя Комбинирано .
За повече информация отидете на Използване на екранен четец за навигиране в новите чатове и канали в Microsoft Teams.
Създаване на ново съобщение
Създаването на ново съобщение сега е по-лесно от всякога с актуализирани клавишни комбинации и опции. Можете бързо да съставяте и изпращате съобщения до отделни лица, групи или цели екипи, като ви помага да споделяте актуализации и да поддържате връзка.
-
Прелистете наляво или надясно, докато не чуете "Бутон за нов разговор", след което докоснете двукратно, за да създадете ново съобщение.
-
Въведете името, имейла, групата, екипния канал или етикета в лентата за търсене и го натиснете двукратно.
-
Прелистете наляво или надясно, докато не чуете "Въведете съобщение", след което въведете съобщението.
-
Прелистете надясно до бутона Изпрати и докоснете двукратно, за да го изпратите.
Създаване на секции по избор
Можете да организирате свързани чатове и канали в секции по избор, което улеснява проследяването на важни разговори. Секциите по избор ви позволяват да групирате чатове и канали по тема, проект или предпочитание за бърз достъп. Това може да се направи както в комбинираните, така и в отделните списъчни изгледи.
-
В списъка Чатове или Канали прелистете наляво или надясно, за да намерите желания абонат, и го натиснете двукратно, за да го отворите.
-
Прелистете наляво или надясно, докато не чуете "Бутон за подробности за чата", след което докоснете двукратно, за да го активирате.
-
Прелистете наляво или надясно, докато не чуете "Бутон Премести в", след което докоснете двукратно, за да го активирате.
-
Прелистете надясно, за да изберете бутона Нова секция , и докоснете двукратно, за да създадете секция.
-
Въведете име за новата секция, след което прелистете до бутона Готово и докоснете двукратно, за да я запишете.
Сортиране на раздели
Организирайте чатовете и каналите си, за да поддържате важните разговори достъпни, като настроите реда на сортиране във всяка секция. Опциите за сортиране са:
-
Персонализирано: Тази функция подрежда ръчно чатовете и каналите в предпочитания от вас ред. Това е сортирането по подразбиране за "Предпочитани" и секции по избор.
-
По благоприличие: Тази функция показва чатове и канали въз основа на последната дейност, като най-скоро актуализираните елементи са най-отгоре.
Steps to sort a section
-
Прелистете до желаната секция и докоснете двукратно, когато чуете "Бутон Още опции".
-
Прелистете наляво или надясно, за да изберете опция за сортиране, и натиснете Enter , за да приложите избрания ред на сортиране.
Прилагане на филтри
Приложете филтри, за да се съсредоточите върху конкретни разговори в приложението за чат или канали . Достъп до филтри като Непрочетени, Споменавания, Чатове, Канали, Събрания и Заглушени чрез менюто Филтри . Можете да изберете няколко филтъра, за да прецизирате резултатите допълнително.
За повече информация отидете на тема "Общ преглед на ключовите промени" в Използване на екранен четец за навигиране в новите чатове и канали в Microsoft Teams.
-
Прелистете наляво или надясно, докато не чуете опции за филтриране, като например "Непрочетени, Събрания, Чатове и т.н.", след което докоснете двукратно, за да приложите. За да намерите още филтри, прелистете надясно, докато не чуете "Бутон Още", и докоснете двукратно, за да намерите всички филтри.
Забележка: Избраните филтри остават активни дори ако излезете от списъка, което ви позволява да продължите оттам, откъдето сте спрели.
-
За да премахнете филтъра, прелистете наляво или надясно, докато не чуете името на активния филтър, и докоснете двукратно, за да дезактивирате.
Тази статия описва основните задачи в новите чатове и канали, включително създаване на нови съобщения, персонализиране на изгледи, настройка на филтри и други в Microsoft Teams в уеб.
Забележки:
-
Функцията за нови съобщения в Teams е налична като част от програмата за публичен предварителен преглед и може да се подложи на допълнителни промени, преди да бъде издадена публично. За да получите достъп до тази и други предстоящи функции, превключете към публичния предварителен преглед на Teams.
-
За да научите повече за екранните четци, отидете на Как работят екранните четци с Microsoft 365.
В тази тема
Превключване между комбинирани и отделни списъчни изгледи
Можете да избирате между комбиниран списъчен изглед, който показва всички чатове и канали в един списък, и отделен списъчен изглед, който разделя чатовете и каналите на различни приложения в лентата с приложения.
За повече информация отидете на тема "Навигиране в комбинираните и отделни изгледи на списък" в Използване на екранен четец за навигиране и преглеждане на новите чатове и канали в Microsoft Teams.
Забележка: По подразбиране Teams ще показва чатовете и каналите в комбинирания списъчен изглед.
Създаване на ново съобщение
Създаването на ново съобщение сега е по-лесно от всякога с актуализирани клавишни комбинации и опции. Можете бързо да съставяте и изпращате съобщения до отделни лица, групи или цели екипи, като ви помага да споделяте актуализации и да поддържате връзка.
-
Натиснете Ctrl+N , за да отворите нов прозорец за чат.
-
Като алтернатива, натискайте клавиша Tab , докато не чуете "Бутон за избор Още списък ", след което използвайте клавиша със стрелка нагоре или надолу , за да изберете бутона за ново съобщение ", и натиснете Enter.
-
-
Въведете желаното име, имейл, група, екипен канал или етикет в лентата за търсене и натиснете Enter.
-
Натискайте клавиша Tab , докато не чуете "Въведете съобщение", след което започнете да въвеждате съобщението си и натиснете Enter , за да го изпратите.
Създаване на секции по избор
Можете да организирате свързани чатове и канали в секции по избор, което улеснява проследяването на важни разговори. Секциите по избор ви позволяват да групирате чатове и канали по тема, проект или предпочитание за бърз достъп. Това може да се направи както в комбинираните, така и в отделните списъчни изгледи.
-
Натискайте клавиша Tab , докато не чуете "Бутон Още опции за списъка", след което използвайте клавишите със стрелки , за да изберете бутона Нови елементи , и натиснете Enter.
-
Натискайте стрелка нагоре или надолу, докато не чуете "Елемент от меню Нова секция", след което натиснете Enter.
-
Въведете името на секцията, след което отидете до бутона Създай , като използвате клавиша Tab , и натиснете клавиша Enter.
-
Отидете до чата или канала, който искате да добавите към новата секция, отворете менюто Още опции и изберете Преместване в елемента от менюто. След това изберете желаното име на секция от списъка.
-
Друга възможност е да натиснете Shift+F10, за да отворите контекстното меню, след което да използвате стрелка нагоре или надолу, за да достигнете до елемента от менюто Премести в, и натиснете Enter.
Забележка: Можете също да преименувате или премахвате секции по избор, за да поддържате списъка организиран.
Сортиране на раздели
Организирайте чатовете и каналите си, за да поддържате важните разговори достъпни, като настроите реда на сортиране във всяка секция. Опциите за сортиране са:
-
Персонализирано: Тази опция подрежда ръчно чатовете и каналите в предпочитания от вас ред. Това е сортирането по подразбиране за "Предпочитани" и секции по избор.
-
Най-нови: Тази опция показва чатове и канали въз основа на последната дейност, като най-скоро актуализираните елементи са най-отгоре.
-
Само непрочетени: Тази опция показва само непрочетените съобщения, запазвайки списъка компактен и фокусиран върху новата дейност.
Steps to sort a section
-
За да сортирате, отидете до желаната секция и натискайте клавиша Tab , докато не чуете "Бутон Още опции", след което натиснете Enter.
-
Използвайте стрелка нагоре или надолу, за да изберете опция за сортиране, и натиснете Enter, за да приложите избрания ред на сортиране.
Съвет: За оптимизиран изглед режимът "Само непрочетено " ще поддържа списъка компактен, като показва само непрочетените елементи.
Прилагане на филтри
Използвайте филтри, за да се съсредоточите върху конкретни разговори в списъка си с чатове или канали. По подразбиране филтри като Непрочетени, Чатове, Събрания и Без звук са налични в приложението чат , а филтърът Непрочетени е наличен в приложението Канали . Можете да изберете няколко филтъра, за да прецизирате резултатите допълнително.
За повече информация отидете на "Общ преглед на темата за ключови промени" в Използване на екранен четец за навигиране и преглеждане на новите чатове и канали в Microsoft Teams.
-
Натискайте клавиша Tab , докато не чуете "Лента с инструменти Опции за филтриране", след което натиснете Enter.
-
Използвайте клавишите със стрелки , за да изберете филтър, като например Непрочетено или Без звук, след което натиснете Enter , за да го приложите.
Можете също да използвате следните клавишни комбинации, за да приложите директно филтрите:
-
За да филтрирате и преглеждате непрочетени елементи, натиснете Ctrl+Alt+U.
-
За да покажете елементите без звук, натиснете Ctrl+Alt+Q.
-
За да видите всички събрания, натиснете Ctrl+Alt+B.
-
За да покажете всички елементи в чата, натиснете Ctrl+Alt+C.
-
За да покажете всички елементи за дейност, натиснете Ctrl+Alt+A.
-
За да потърсите конкретен чат, канал или лице по име, натиснете Ctrl+Shift+F.
Забележка: Избраните филтри остават активни дори ако излезете от списъка, което ви позволява да продължите оттам, откъдето сте спрели. За повече клавишни комбинации вижте Клавишни комбинации за Microsoft Teams.
-
-
За да премахнете филтър, натискайте клавиша Tab , докато не чуете името на активния филтър, и натиснете отново Enter .
-
Като алтернатива, можете да изчистите всички филтри в изгледа на списък с помощта на клавишната комбинация Ctrl+Alt+Z.
Вж. също
Използване на екранен четец за чат в Microsoft Teams
Използване на екранен четец за търсене на разговор, човек или файл в Microsoft Teams
Клавишни комбинации за Microsoft Teams
Основни задачи с използване на екранен четец с Microsoft Teams
Техническа поддръжка за клиенти с увреждания
Microsoft иска да осигури възможно най-добрата среда за работа за всички свои клиенти. Ако имате увреждане или имате въпроси, свързани с достъпността, се обърнете към Центъра за отговори за хора с увреждания на Microsoft за техническа помощ. Екипът за поддръжка от Центъра за отговори за хора с увреждания е обучен в използването на много популярни технологии за хора с увреждания и може да предложи помощ с английски, испански, френски и американски език на знаците. Отидете в сайта на центъра за отговори за хора с увреждания на Microsoft, за да намерите данните за връзка за вашия регион.
Ако сте потребител от държавна организация или фирма, обърнете се към корпоративния център за отговори за хора с увреждания.