Darbo eigos yra "Microsoft 365 Copilot" agentas, padedantis automatizuoti darbą "Microsoft 365" naudojant natūralią kalbą. Užuot rankiniu būdu konfigūruodami veiksmus ar jungtis, tiesiog apibūdinkite tai, ką norite, o darbo eigos sugeneruoja darbinę darbo eigą, naudodama palaikomas "Microsoft 365" tarnybas. 

Darbo eigos leidžia: 

  • Automatizuokite užduotis tokiose programose kaip "Outlook", "SharePoint", "Teams" ir Planner.

  • Suaktyvinti veiksmus pagal tvarkaraštį arba reaguojant į įvykius.

  • Rinkti ir įrašyti vartotojo įvestį naudojant adaptyvias korteles programoje "Teams".

  • Naudokite savo "Microsoft 365" duomenis, pvz., kalendorių, užduotis ar sąrašus, nerašydami kodo.

  • Išbandykite ir valdykite darbo eigas vaizdinio dizaino įrankyje.

Būtinosios sąlygos 

  • Norėdami naudoti darbo eigų agentą, turite būti pasienio programos dalis.

  • Įtraukite darbo eigų agentą (pasienyje) į nukopijuotą iš Agentų parduotuvė. Jei turite "Microsoft 365 Copilot" licenciją, atlikite šiuos veiksmus, kad įtrauktumėte darbo eigas:

    1. Prisijunkite prie "Microsoft 365 Copilot".

    2. Kairiojoje naršymo srityje pasirinkite Pokalbis > Visi agentai.

    3. Raskite ir įtraukite darbo eigos agentą (pasienyje). Darbo eigas turėtumėte matyti kairiojoje naršymo srityje, dalyje Agentai.

  • Norint naudoti darbo eigas, jūsų DLP strategijoje turi būti DI veiksmai ir "Dataverse" (DI raginimo) veiksmai. Taip pat turite įtraukti šias jungtis, kad užtikrintumėte visas savo organizacijos funkcijas: "SharePoint", patvirtinimus, "Teams", Planner ir "Outlook".Daugiau informacijos: Sužinokite apie duomenų praradimo prevenciją | Microsoft Learn

Pastaba: Ši funkcija galima tik anglų kalba. 

Darbo eigos kūrimas 

Apibūdinkite, ką turėtų daryti jūsų darbo eiga. 

  1. Prisijunkite prie "Microsoft 365 Copilot".

  2. Kairiosios naršymo srities dalyje Agentai pasirinkite Darbo eigų agentas (pasienyje).

  3. Teksto lauke įveskite raginimą. Pavyzdžiui:

Kiekvieną darbo dienos rytą peržiūrėkite visus neskaitytus el. laiškus iš numatytojo aplanko Gauta per pastarąsias 24 valandas ir nustatykite viską, kas svarbu, kurį galbūt praleidau. Sutelkite dėmesį į laiškus, kuriems būtinas didelis prioritetas, skirti laiko arba kuriems reikia imtis veiksmų. Suskirstykite rezultatus į tris sekcijas: Reikia atsakyti, informacijai ir kitiems svarbiems el. laiškams. Kiekviename laiške įtraukite siuntėją, temą, trumpą suvestinę, terminus ar terminus ir kitus veiksmus. Siųskite sau "Teams"

Raginimas dėl darbo eigų

Darbo eiga atlieka šiuos veiksmus: 

  • Jis suaktyvina kiekvieną darbo dienos rytą.

  • Ji peržiūri neskaitytus el. laiškus iš paskutinių 24 valandų jūsų numatytajame aplanke Gauta.

  • Ji identifikuoja aukšto prioriteto, į laiką reaguojančius arba veiksmų priimamus pranešimus.

  • Ji išdėsto rezultatus į poreikius atsakymas, jūsų informacija ir kiti svarbūs el. laiškai.

  • Tai apima siuntėją, temą, suvestinę, terminus ir kitus kiekvieno laiško veiksmus.

Darbo eigos agento ekrano kopija

Prisijungimas prie "Microsoft 365" tarnybų 

Darbo eigų agentas identifikuoja ir prisijungia prie tarnybų pagal pavadinimus, kuriuos įtraukiate į raginimą. 

Raginime paminėkite: 

  • Jūsų "Outlook" aplankas Gauta arba pašto dėžutė – nurodykite, kur peržiūrėti neskaitytus el. laiškus.

  • "Teams" pokalbis arba kanalas – nurodo, kur turi būti siunčiama suvestinė.

  • Di raginimas dėl "Dataverse" – apibrėžti, kaip duomenys turi būti apibendrinti ir sutvarkyti (pvz.: "Grupuoti į poreikius, atsakymai į poreikius, jūsų informacija ir kiti svarbūs el. laiškai").

Darbo eigų agentas naudoja jūsų "Microsoft 365" paskyrą, kad prisijungtų prie šių tarnybų. Jei nepavyksta rasti atitikmens, jis gali paprašyti patvirtinti arba pateikti "Teams" kanalą arba "SharePoint" svetainę.

Darbo eigų tikrinimas ir valdymas 

Sukūrę darbo eigą, galite ją patikrinti, stebėti ir valdyti tiesiogiai skirtuke Workflow arba Activity ir darbo eigų pagrindiniame puslapyje. 

Darbo eigos tikrinimas 

Įrašius darbo eigą, būsite paraginti patikrinti darbo eigą pokalbyje. Taip pat galite pasirinkti Tikrinti puslapio " Workflow " viršuje. 

  1. Norėdami imituoti paleidiklį, pasirinkite Tikrinti.

  2. Peržiūrėkite vykdymo retrospektyvą, išvestis ir klaidas.

  3. Jei reikia, iš naujo patikrinkite.

Stebėkite savo darbo eigą 

  1. Norėdami pamatyti, kaip vyksta jūsų darbo eiga, pasirinkite puslapį Veikla .

    Rodoma kiekvieno paleidiklio ir veiksmo analizė. Kiekvienas veiksmas rodo, ar pavyko, ar nepavyko. 

    Ekrano kopija, kurioje rodoma veiklos ekranas

  2. Norėdami gauti išsamias įžvalgas apie tai, kas nutiko, pasirinkite konkretų vykdymą.

Darbo eigos valdymas 

Darbo eigos sąraše galite: 

  • Peržiūrėkite visas sukurtas darbo eigas.

  • Įjunkite arba išjunkite darbo eigas naudodami daugtaškį (). Išjungus darbo eigą pristabdomas jos automatizavimas.

  • Panaikinti darbo eigas visam laikui – panaikinus darbo eigą, ji visiškai pašalinama ir jos anuliuoti negalima.

Palaikomos jungtys ir veiksmai 

Darbo eigos palaiko pagrindines "Microsoft 365" tarnybas, paprastai naudojamas užduočių automatizavimo srityje. Toliau pateiktoje lentelėje matysite "Microsoft" produktų, galimybių ar paslaugų, kurias darbo eigos palaiko paleidiklius ir veiksmus, sąrašą. 

Kas yra paleidiklis?

Paleidiklis yra įvykis, kuris pradeda darbo eigą. Pavyzdžiui, norite gauti pranešimą "Microsoft Teams", kai kas nors atsiųs jums el. laišką. Tokiu atveju el. laiško gavimas yra paleidiklis, kuris paleidžia šią darbo eigą.

Daugiau informacijos: Srautų paleidikliai

Kas yra veiksmai?

Veiksmas yra tai, ką konfigūruojate atlikti darbo eigą pagal įvykį, dėl kurio paleidžiamas paleidiklis. Pvz., norint nusiųsti failą į "SharePoint" svetainę, gali būti atliekamas veiksmas.

Daugiau informacijos: Veiksmai srautuose

Tarnyba

Palaikomi paleidikliai / veiksmai

Įmontuotą

  • Pasikartojimas

  • DI veiksmai

Outlook

  • Susitikimo laiko radimas

  • El. laiškų gavimas

  • Gauti įvykius

  • Kurti įvykį

  • Siųskite el. laišką

  • Atsakyti el. paštu

  • Kurti kontaktą

Teams

  • Adaptyviosios kortelės skelbimas pokalbyje arba kanale

  • Pranešimo skelbimas pokalbyje arba kanale

  • Pokalbio kūrimas

„SharePoint“

  • Add item

  • Sąrašo elementas

  • Naikinti elementą

Planner

Pateikti mano užduočių sąrašą

Patvirtinimus

  • Kurti patvirtinimą

  • Laukti atsakymo

Office 365 vartotojai

  • Gauti profilį

  • Gauti vadovą

"Dataverse" (AIB)

DI raginimas

Išplėstinėms darbo eigoms arba prisijungti prie ne "Microsoft" paslaugų naudokite "Power Automate" arba visų jungčių, kurias paskelbė ne "Microsoft" partneriai, sąrašą | "Microsoft Learn". ​​​​​​​

Darbo eigos matomumas ir administravimo valdymas  

Administratorius parametrai 

Administratoriai valdo darbo eigų pasiekiamumą naudodami "Microsoft 365" taikomųjų programų valdymo parametrus. 

Norėdami valdyti prieigą: 

  1. Prisijunkite prie „Microsoft 365“ administravimo centras.

  2. Kairiojoje naršymo srityje pasirinkite Kopijuotilot > Parametrai > Agentai.

  3. Jei reikia, nustatykite prieigą prie visų vartotojų arba konkrečių vartotojų / grupių.

Darbo eigoms taikomos tos pačios valdymo ir atitikties taisyklės kaip ir kitoms "Microsoft 365" programoms. 

Sužinokite daugiau agentų valdymas "Microsoft 365 Copilot". 

Administratorius valdymas 

Administratoriai gali peržiūrėti ir valdyti šias darbo eigas "Power Platform" administravimo centre, kur jiems taikomos standartinės programos palaikymo trukmės valdymo (ALM) praktikos.

Darbo eigos bus laikomos numatytoje nuomotojo aplinkoje, nebent administratorius įjungia aplinkos nukreipimą Copilot Studio iš "Power Platform" administravimo centro. Šiuo atveju darbo eigos bus laikomos kūrėjo asmeninėje kūrėjo aplinkoje (PDE).

Apribojimai 

  • Visada peržiūrėkite ir išbandykite DI sugeneruotas darbo eigas prieš naudodami jas gamyboje.

  • Negalima bendrinti darbo eigų, sukurtų naudojant darbo eigas.

  • Darbo eigos palaiko ribotą "Microsoft 365" jungčių rinkinį; ne "Microsoft" ir pasirinktinės jungtys nepalaikomos.

  • Darbo eigos negali automatiškai ištaisyti esamų darbo eigų klaidų.

  • Kadangi darbo eigos pokalbio vietose, pvz., "SharePoint" svetainėse ar "Teams" kanaluose, priklauso nuo natūralios kalbos įvesties, kartais gali būti nustatoma netinkama svetainė arba kanalas, jei pavadinimai yra dviprasmiški ar panašūs.

  • Darbo eigos galimos tik anglų kalba.

Reikia daugiau pagalbos?

Norite daugiau parinkčių?

Sužinokite apie prenumeratos pranašumus, peržiūrėkite mokymo kursus, sužinokite, kaip apsaugoti savo įrenginį ir kt.