Určení priority doručené pošty
Platí pro
Copilot zkontroluje e-maily při jejich doručení do doručené pošty a přiřadí jim prioritu (vysoká, nízká, normální) na základě seznamu faktorů , jako jsou lidé ve vlákně, jejich pracovní pozice, e-mailový obsah a další. E-maily se nikdy nezpozdí, protože tento proces probíhá paralelně s doručováním pošty.
Začínáme se stanovením priority
Pokud chcete nejdřív nastavit prioritu, musíte vybrat šipku vedle tlačítka Copilot v pravém horním rohu okna a pak vybrat Prioritizovat v nabídce, která se zobrazí.
Odsud vás Copilot provede zapnutím nastavení priority. Abyste mohli začít, budete mu muset dát aspoň jednu instrukci s vysokou prioritou. Příklady:
-
Je od mého nadřízený.
-
Jedná se o stížnost zákazníka
Použití nastavení priority složky Doručená pošta
Poznámka: Copilot bude upřednostňovat e-maily, které se dostanou po zapnutí této funkce, nebude upřednostňovat starší zprávy.
E-maily, které Copilot považují za vysoce prioritní, se v seznamu zpráv označí šipkou nahoru. Copilot se bude přiklánět k označování e-mailů, u kterých se od vás vyžaduje akce jako důležitější. Můžete také zvolit, že Copilot e-maily s nízkou prioritou označíte šipkou dolů.
Tip: Ikona s nízkou prioritou je ve výchozím nastavení vypnutá, ale dá se zapnout v Nastavení > Copilot > Určit prioritu.
V seznamu zpráv se první řádek obsahu e-mailu nahradí krátkým souhrnem zprávy.
Když vyberete zprávu, v podokně čtení Copilot automaticky zobrazí několik řádků vysvětlení a odůvodnění, proč Copilot přesvědčeni, že je pro vás zpráva důležitá.
Text můžete rozbalit kliknutím na pole a zobrazit další podrobnosti včetně souhrnu obsahu e-mailu poskytnutého Copilot.
Poznámka: Systém nevyhodnocuje doručené e-maily do jiné složky než do složky Doručená pošta (například pokud máte pravidlo pro odesílání některých e-mailů do podsložky). Systém také nevyhodnocuje poštu označenou odesílatelem jako nízkou důležitost, e-maily mimo kancelář, e-maily ze schůzek (pozvánky, odmítnutí, navrhnout nový čas atd.), e-maily, které si pošlete sami sobě (odesílatel je jediný příjemce), poštu s velmi malým obsahem, poštu s oznámením o nedoručení, zprávy o karanténě nebo šifrované zprávy, kde se obsah nezobrazuje.
Kromě zobrazení značky s vysokou prioritou můžete řadit nebo filtrovat doručenou poštu na základě priorit Copilot. Vyberte ovládací prvky filtru nebo řazení v horní části seznamu zpráv a zvolte nastavení priority. To vám umožní filtrovat poštu tak, aby zobrazovala jenom zprávy s vysokou prioritou nebo seřadila doručenou poštu tak, aby položky byly seskupeny podle vysoké, normální a nízké priority.
Výuka Copilot, jak chcete, aby byla pošta upřednostněna
Copilot má počáteční sadu pravidel, která vám pomůžou identifikovat důležité e-maily, ale budou lepší, když si ji přizpůsobíte podle svých preferencí a potřeb.
Pokud chcete Copilot naučit, jak upřednostnit poštu, přejděte na Nastavení >Copilot > Určit prioritu.
Tip: Nejlepší je použít fráze ("je z...", "zmínky...", "obsahuje...") místo jednotlivých slov.
Příklady:
-
Je to externí e-mail od partnerské společnosti.
-
Jde o GPU, na které sleduji cenu.
-
Obsahuje nadměrný žargon.
-
Jedná se o obecné aktualizace.
-
Jedná se o automatické oznámení z Lakehore Retail.
-
pochází z Bellows College
Poznámka: Všechny změny, které uděláte, se použijí u e-mailů, které obdržíte v budoucnu. Copilot se nevrátí a znovu nevyhodnotí ani nezmění priority přijaté pošty.