Postavite pitanje o temi bez otvaranja datoteka
Copilot na servisu OneDrive vam pomoći da pronađete informacije o temi u datotekama, štedeći vrijeme jer nećete morati otvarati i zatvarati više dokumenata samo da biste pronašli odgovor.
Možete zatražiti od servisa Copilot da vam kaže o temi koristeći sadržaj do 5 odabranih datoteka.
Napomena: Copilot na servisu OneDrive dostupan je putem web-mjesta OneDrive i PC-ja sa sustavom Windows. Trebat će vam pretplata Microsoft 365 Personal, family & Premium ili račun tvrtke ili obrazovne ustanove s licencom za Copilot.
Saznajte više o temi bez otvaranja datoteka pomoću servisa Copilot
Odaberite karticu da biste saznali više.
                     
- 
                      Idite na onedrive.com i prijavite se pomoću računa tvrtke, obrazovne ustanove ili osobnog računa. 
- 
                      Copilot možete aktivirati za jednu datoteku ili više datoteka. Odaberite jednu ili do 5 datoteka i kliknite gumb Copilot - 
                      Unesite pitanje u tekstno polje i odaberite Pošalji da biste poslali upit. 
- 
                      Možete pokušati postavljati pitanja kao što su: - 
                          „Kolika je prodaja proizvoda X ovog mjeseca?” 
- 
                          „Koje su smjernice robne marke navedene u ovom dokumentu?” 
- 
                          „Kako mogu poboljšati ovu datoteku za izvršni pregled?” 
- 
                          "Na temelju ovih odabranih datoteka predložite nacrt za prodajnu ponudu." 
- 
                          "Koji su sastojci navedeni u ovom receptu?" 
- 
                          "Koliko sam novca proračun za takeout ovaj mjesec?" 
 
- 
                          
- 
                      Copilotu možete postaviti i pitanje tako da pokazivač miša postavite iznad datoteke, kliknete gumb Copilot - 
                      Kada primite odgovor, možete nastaviti postavljati Pitanja o datoteci ili datotekama koje ste odabrali za Copilot. 
Savjet: U pitanjima navedite što više detalja – što ste određeniji, to će vam Copilot bolje pomoći. Također, jeste li znali da možete poslati upit pomoću značajke pretvorbe govora u tekst?
                     
- 
                      Copilot možete aktivirati za jednu datoteku ili više datoteka: - 
                          Aktivirajte Copilot za jednu datoteku: desnom tipkom miša kliknite datoteku o kojoj želite postaviti pitanja, odaberite OneDrive , a zatim odaberite Postavite pitanje. 
- 
                          Aktivirajte Copilot za više datoteka: odaberite do 5 datoteka. Desnom tipkom miša kliknite datoteku o kojoj želite postaviti pitanja, odaberite OneDrive , a zatim Odaberite Postavite pitanje. 
 
- 
                          
- 
                      Kada se prijavite, prikazat će se ploča čavrljanja za Copilot i prikazat će se popis različitih upita koje možete odabrati. 
- 
                      Možete i upisati vlastito pitanje ili upit pri dnu ploče za čavrljanje, kao što su: - 
                          „Kolika je prodaja proizvoda X ovog mjeseca?” 
- 
                          „Koje su smjernice robne marke navedene u ovom dokumentu?” 
- 
                          „Kako mogu poboljšati ovu datoteku za izvršni pregled?” 
- 
                          "Na temelju ovih odabranih datoteka predložite nacrt za prodajnu ponudu." 
- 
                          "Koji su sastojci navedeni u ovom receptu?" 
- 
                          "Koliko sam novca proračun za takeout ovaj mjesec?" 
 
- 
                          
- 
                      Odaberite Pošalji da biste poslali upit. 
Savjet: U pitanjima navedite što više detalja – što ste određeniji, to će vam Copilot bolje pomoći. Također, jeste li znali da možete poslati upit pomoću značajke pretvorbe govora u tekst?
Napomena: Videozapisi i slike trenutno nisu podržani.
 
                         
				 
				