Stanovenie priority priečinka doručenej pošty
Vzťahuje sa na
Copilot kontroluje vaše e-maily pri ich prijatí do priečinka doručenej pošty a priradí im prioritu (vysoká, nízka, normálna) na základe zoznamu faktorov , ako sú napríklad ľudia vo vlákne, ich pracovné pozície, obsah e-mailu a ďalšie. Vaše e-maily sa nikdy neodložia, pretože tento proces prebieha súbežne s doručovaním pošty.
Začíname s funkciou Prioritize
Ak chcete, aby funkcia Prioritize začínala ako prvá, musíte vybrať šípku vedľa tlačidla Kopírovať v pravom hornom rohu okna a potom v zobrazenej ponuke vybrať položku Stanoviť prioritu .
Odtiaľ vás kopilot prevedie zapnutím funkcie Prioritize. Ak chcete začať, musíte mu dať aspoň jeden pokyn s vysokou prioritou. Príklad:
-
Pochádza od môjho manažéra.
-
Je to o sťažnosti zákazníka
Použitie priority priečinka doručenej pošty
Poznámka: Copilot bude určovať prioritu e-mailov prijatých po zapnutí funkcie, ale neuprednostní staršie správy.
E-maily, ktoré Copilot považujú za vysoko prioritné, budú v zozname správ označené šípkou nahor. Copilot sa prikláňa k označovaniu e-mailov, v ktorých sa od vás vyžaduje akcia, ako dôležitejšej. Pomocou šípky nadol môžete vybrať aj Copilot označovať e-maily s nízkou prioritou.
Tip: Ikona nízkej priority je predvolene vypnutá, ale dá sa zapnúť v nastaveniach > Copilot > Stanovenie priority.
V zozname správ sa prvý riadok obsahu z e-mailu nahradí stručným súhrnom správy.
Keď vyberiete správu, na table na čítanie Copilot sa automaticky zobrazí niekoľko riadkov vysvetlenia a odôvodnení, prečo Copilot domnieva, že správa je pre vás dôležitá.
Text môžete rozbaliť kliknutím na pole a zobraziť ďalšie podrobnosti vrátane súhrnu obsahu e-mailu poskytnutého Copilot.
Poznámka: Systém nevyhodnotí e-maily doručené do iného priečinka ako je priečinok Doručená pošta (napríklad ak máte pravidlo na odoslanie e-mailu do podpriečinka). Systém nevyhodnotí ani poštu označenú odosielateľom ako nízku dôležitosť, poštu mimo pracoviska, e-maily schôdzí (pozvánky, odmietnutia, navrhnutie nových časov atď.), e-maily, ktoré si odošlete (odosielateľ je jediným príjemcom), e-mail s veľmi malým obsahom, pošta s potvrdením o nedoručení, správy v karanténe alebo šifrované správy, v ktorých sa obsah nezobrazuje.
Okrem zobrazenia značky s vysokou prioritou môžete priečinok doručenej pošty zoradiť alebo filtrovať na základe priorít Copilot. Vyberte ovládacie prvky filtra alebo zoradenia v hornej časti zoznamu správ a vyberte nastavenie priority. Vďaka tomu môžete filtrovať poštu tak, aby zobrazovala len správy s vysokou prioritou alebo triedila doručenú poštu tak, aby boli položky zoskupené podľa vysokej, normálnej a nízkej priority.
Výučba Copilot, ako chcete, aby sa uprednostnila pošta
Copilot obsahuje počiatočnú množinu pravidiel, ktoré pomáhajú identifikovať dôležité e-maily, ale bude to lepšie, ak ju prispôsobíte svojim preferenciám a potrebám.
Ak chcete naučiť Copilot, ako stanoviť prioritu pošty, prejdite na položky Nastavenia >Copilot > Stanoviť prioritu.
Tip: Najlepšie je to s frázami ("je to od...", "zmienky...", "obsahuje...") namiesto jednotlivých slov.
Príklady:
-
Je to externý e-mail od partnerskej spoločnosti
-
Je to o GPU, že som sledovanie ceny na
-
Obsahuje nadmerné žargón
-
Ide o všeobecné aktualizácie
-
Je to automatické oznámenie od Lakeshore Retail
-
Je z Bellows College
Poznámka: Všetky vykonané zmeny sa použijú na e-mail, ktorý dostanete v budúcnosti. Copilot sa nevráti späť a neprehodnocuje ani nemení priority pošty, ktorú ste už dostali.
Objavte viac
Zhrnutie e-mailového vlákna pomocou funkcie Copilot v Outlooku