Visszatérítés kérése alkalmazásokhoz és játékokhoz
Ha játékot vagy alkalmazást vásárolt a Microsofttól, visszatérítést kérhet.
Ha visszatérítést szeretne kérni az Xboxon használható alkalmazásokra és játékokra vonatkozóan, tekintse meg a Digitális játékok visszatérítésének kérése című témakört. A visszatérítési jogosultságról az alábbi lapon tájékozódhat.
Visszatérítés windowsos PC-n futó alkalmazásokhoz
A digitális termékek, például alkalmazások, játékok, bővítménytartalmak, előfizetések, filmek, tévéműsorok és könyvek nem téríthetők vissza, kivéve, ha az ajánlat vagy a vonatkozó jogszabályok értelmében Jogosult a visszatérítésre.
A visszaküldési és visszatérítési szabályzatokkal kapcsolatos részletes információkért lásd a Microsoft értékesítési feltételeit.
Megjegyzések:
- 
                          Ha nem ismer fel díjat a fiókjában, most megvizsgálhatja azt a Microsoft-fiók irányítópultjának Fizetések kezelése lapján. További információ. 
- 
                          Ausztráliában ez a visszaküldési információ nem befolyásolja az ausztrál fogyasztóvédelmi jogszabályok hatálya alá tartozó esetleges jogorvoslatot. Az ausztráliai fogyasztóvédelmi törvények szerinti jogairól a Microsoft és az ausztrál fogyasztóvédelmi törvény című fejezetben olvashat. 
Windows rendszerű PC-n futó játékok visszatérítése
- 
                        Nyissa meg az Xbox támogatási oldalát a Digitális játékok visszatérítésének igénylése és bejelentkezés című témakörben. 
- 
                        Válassza ki a megfelelő elemet, és válassza a Visszatérítés kérése lehetőséget. 
- 
                        Adja meg a kérés okait, és válassza a Tovább gombot. 
- 
                        Ha minden helyes, válassza a Küldés lehetőséget. 
Ha visszatérítést kér, a kérelem feldolgozása 72 órát is igénybe vehet. Kapcsolatba lépünk Önnel a frissítésekkel, vagy megtekintheti a Visszatérítés állapota lapot.
Megjegyzések:
- 
                          Az online hozamok nem minden piacon érhetők el. Ha nem tud online visszaküldést kérni, forduljon az értékesítési ügyfélszolgálathoz. 
- 
                          A csomagban értékesített egyes elemek nem küldhetők vissza. 
- 
                          A digitális ajándékkártyák és a szolgáltatás-/előfizetési kártyák szintén jogosultak lehetnek a visszaküldésre. A visszaküldési és visszatérítési házirenddel kapcsolatban részletes információkat találhat A Microsoft értékesítési feltételeiben. 
- 
                          Ha azt látja, hogy már kibocsátottuk a visszatérítést, de a pénz még nem lett jóváírva a fizetési szolgáltatónak, várjon néhány napot. A visszatérítések feldolgozása általában 3–5 munkanapon belül történik, és az eredeti fizetési módra vonatkozik. 
- 
                          Ha nem ismer fel díjat a fiókjában, most megvizsgálhatja azt a Microsoft-fiók irányítópultjának Fizetések kezelése lapján. További információ. 
- 
                          Ausztráliában ez a visszaküldési információ nem befolyásolja az ausztrál fogyasztóvédelmi jogszabályok hatálya alá tartozó esetleges jogorvoslatot. Az ausztráliai fogyasztóvédelmi törvények szerinti jogairól a Microsoft és az ausztrál fogyasztóvédelmi törvény című fejezetben olvashat. 
- 
                          A Microsoft nem fogadja el a Microsoft-termékek vagy más viszonteladóktól vásárolt egyéb termékek visszaküldését. 
További segítségre van szüksége?
A már megvásárolt alkalmazások és játékok letöltéséhez nyissa meg a Korábbi rendelések lapot.
Számlázási díjak vizsgálata a Microsofttól
Lépjen kapcsolatba a támogatási szolgálattal.
Gyors, automatikus, non-stop támogatást kaphat a hét minden napján az Xbox ügyfélszolgálatától.
 
                         
				 
				